hej ..

vi går lite tillbaka på min dejting-sajt....jag har pratat många killare som jag trodde först i början .....och vilka besvikelser sedan när jag fattade att dom vill inget annat än att jag skulle visa mej helst naken på cammet ....
vad äkligt .....
jag tänkte att så kan det väl inte vara ,,och tänkte att jag måste väl lita dom ..när jag hade berättat vad jag hade varit med .....så sa alltid  killarna att jag är seriöst du kan lita på mej.....
nej det var värre med dom alltid ?????
jag fattar inget,,, är det en ny livstil man håller på ,,,är det ingen som är seriöst längre ?????
och svaret är inte så  många ....
dom vill prata med dej sex och runka ????
jag undrar är det en bra förhållande att båda visar sej på cammet inget annat ????
då är jag heldre utan man ....
kramisar .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0