helou min lilla blogg

Nu är jag här igen ..vet ni vad, detta att vara med dejting-sajterna när man är äldre, är inte alls så lätt som jag trodde ...Och sedan att jag  söker yngre killar,trodde jag inte skulle gå alls ...det var en överaskning ,att så många killar var intreserad att träffa mej ...
Jag trodde inte mina ögon när jag fick se hur många ville träffa mej på direkten ... Jag trodde jag hade kommit på himmelen jag 64 år gammal  kvinna (snygg är jag sexit med) men killarna ville bara komma och ha  sex med mej inget annat ..eller visa sej  på msn cammet  ...?????.....Jag trodde att killarna var seriösa jag pratade många på långt tid innan dom bara försvan på sajterna utan ett ord...jag fattade ingenting....jag var så dum som trodde på detta pratet ...
Jag får väl säga här att jag har varit singel innan detta hände på 20 år ....Och nu har jag varit på dejting-sajterna 2 år ....jaa vad tiden går ..Men jag har lärt mej mycket vad killar går ut ....jaaa för ingenting ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0